Google'nin Yeni Sürprizi !

Google ‘un Yeni Süprizi Geliyor
Bir süredir Goole’un üzerinde geliştirme çalışmaları yapılan ve dizüstü bilgisayarlar için geliştirilecek olan Chrome OS işletim sistemi nin çalışmaları bitmek üzere olduğu ve kısa
bir süre sonra piyasaya sunulacağı tahmin ediliyor.
Ancak bugün internette yayılan bir söylentiye göre Google işletim sistemi Chrome OS u kendi üreteceği dizüstü bilgisayarı Smartbook ile birlikte sunmaya hazırlanıyor.
 İnternet dünyasına bomba gibi düşen bu habere bakılırsa üretmeyi planladığı netbook adının Smartphone ve Netbook adlarından kelimeleri alarak bu ismi verdikleri söyleniyor. Bu önemli gelişmede Google, Smartbook un üretimini Tayvan kökenli bilgisayar üreticisi Inventec ile ortak çalışma yaparak üretmeyi planlıyor.
İlgi uyandıran bu haberlerin aslında daha öncede benzer durum yaşanan Android in çıktığı ilk dönemlerde yine Google mobil işletim sistemi Android i kendi ürettiği telefonu Nexus One ile birlikte piyasaya sunmuştu ancak beklediği alakayı bulamamıştı.
Mobil işletim sistemi Android ile kendine piyasada iyi bir yer edinen Google, bu kez de hedef olarak bilgisayar işletim sistemlerine gözünü dikerek Chrome OS adındaki işletim sistemi için çalışmalara başladığını açıklamıştı, Chrome OS un Kasım ayında hazır olması beklenirken bugün ortaya atılan bu söylenti ile Google un kendine yeni bir hedef koyarak netbook üretimi yapmak için çalışmalara başladığı iddia edildi.

0 yorum:

Yorum Gönder